HUSET I BRUERVEIEN

HUSET I BRUERVEIEN

mandag 22. februar 2016

Flower power

Har du noen gang sett noen vakre blomster, også får du lissom ikke nok? Disse kvistene får jeg ikke nok av. De er bare super fine.... Så enkelt og så flott. Og rosa, joda, ingen ting annet er rosa her i huset annet enn blomster av og til he he. Men dette digger jeg. For å være sikker på at det skulle bli fint sørget jeg for litt rosa tulipaner også. Viktig å ha det litt koselig når vi er hjemme hele uka som kommer.

Det er vinterferie for barna, eldste har akkurat kommet hjem fra fjellet mens vi jentene har kost oss her hjemme med stille rolige dager. Det har vært godt for oss begge.

Ute skinner sola, og det skal den visstnok gjøre i hele uka. Inne blomstrer kvistene. Vårlig følelse i alle retninger. Men det går vel ennå noen uker før sola varmer skikkelig og at det er godt å sitte ute.

I morgen blir det jobb på meg i tre dager, så blir det litt vinterferie på meg også. Her hjemme. Borte bra men hjemme best. Og helgen etter vinterferien er det instatreff i Oslo med 30 andre flotte jenter. Som deler min interesse og hobby, foto - interiør - enkel natur. Jupp, det kan jo ikke bli annet enn hyggelig uansett. Gleder meg. Viktig å finne noe positivt å henge knaggene på i mellom slagene





1 kommentar:

  1. Naturlige botemidler for herpes har eksistert før den første olympiske kastet en plate eller løp et løp. Moderne medisin kom inn som en erobre helt og alle de gamle rettsmidler ble snart glemt og feid under teppet. Det var ikke før noen undersøkte alle mulighetene og kombinasjonene av gamle rettsmidler at mange av de naturlige botene ble populære. I Linda Donna, jeg var herpes pasient i to år og har tatt forskjellig reseptbelagte legemidler eller medisin, men det var ingen kur jeg ble veldig syk og frustrert også, inntil min venn så og leste et vitnesbyrd om en dame på denne bloggen om hvem som ble kurert av hiv-aids av dr. akhigbe. Med sin urte rettsmidler kurere, vi kontaktet ham via e-posten hans, drrealakhigbe@gmail.com Han svarer oss og fortalte oss hva han skal gjøre, han forberedte urtemedisinen og sender den til meg gjennom Dhl-kurertjenester og instruerte meg hvordan jeg vil være tar det. Min revet overraskelse kommer til tre uker, min herpes blir helbredet helt. Bror og søster Dr Akhigbe urtemedisin kur er veldig kraftig. Jeg må vitne ham her, slik at alle kan få informasjonen her. Akhigbe også kurere sykdommer som ,. DIABETER, ALS, HIV-AIDS, CANCER, FIBROID, HERPES, HEPATITIS. Hvis du er der, og du trenger hjelp, vennligst kontakt hans email, drrealakhigbe@gmail.com eller WhatApp HIM ON 2348142454860
    nettside: https: drrealakhigbe.weebly.com

    SvarSlett