HUSET I BRUERVEIEN

HUSET I BRUERVEIEN

lørdag 6. februar 2016

Vår inne i huset

Ute regner det og det er kun noen pluss grader. Fint på en måte, fordi det er bedre å bli kvitt isen på gangveiene, så går det i alle fall ann å løpe seg en tur eller gå seg en tur. I dag er det jo risikosport uten pigger under skoa.

Inne har kirsebær kvisten endelig begynt å blomstre. Denne tipper jeg står noen uker til før den er ferdig. Så her er det vår i gangen. Hyggelig med litt ekstra blomster synes jeg. Og tulipanene synger på siste verset også gitt.

Tenkte å ha en slik stor magnolia kvist også, men det hadde ikke mestergrønn i Vestby fått tak i ennå. Så når det kommer vet jeg akkurat hva jeg skal gjøre.

Til sommeren skal jeg forresten kjøpe meg en tre. Magnolia eller japansk kirsebær tre. Er det magnolia trær å få kjøpt? Må først finne ut hvilket som kan overleve her og hvilket som kan blomstre. Har sett flere har japansk kirsebær tre i området så det burde vært safe.

Ha en super fin dag videre. Nå blir det sen lunch og sofa ro på meg.






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar